AM DAT COMANDA ACUM, CÂND O VOI PRIMI?

Depinde de ziua și ora la care ați efectuat comanda on-line.

Comenzile efectuate până la ora 14:00, de luni până vineri, sunt prelucrate şi expediate în aceeaşi zi, deci se primesc a doua zi. Comenzile efectuate după ora 14:00 de luni pană vineri sunt expediate în dimineaţa următoarei zile lucrătoare (datorită faptului că la ora 14:00 deja facem predarea coletelor existente către curieri).  Sâmbăta, duminica și sărbătorile legale (anunțate în prealabil) nu se fac expedieri deoarece curierii nu proceseaza coletele. Pe paginile de produs ale site-ului veți găsi indicații referitoare la ziua livrării.

Exemple:

Dacă efectuați comanda luni dimineața vă expediem coletul în aceeași zi și curierul vi-l livrează marți. Dacă efectuaţi comanda luni seara, vă putem expedia coletul marţi – în timpul programului de lucru – şi curierul vi-l livrează miercuri. Dacă efectuaţi comanda în weekend (vineri după ora 14, sâmbăta sau duminica), vă expediem coletul luni şi curierul vi-l livrează marţi!

SE CONFIRMA COMENZILE TELEFONIC?

După ce veţi plasa comanda, veţi fi contactat de un consultant pentru a confirmarea comenzii şi a modalităţii de livrare. Dacă doriţi modificări, v-aţi răzgândit în legătură cu comanda sau aveţi neclarităţi, ne puteţi contacta telefonic de Luni până Vineri, între orele 10:00-17:00.

PRIMESC APEL TELEFONIC ÎNAINTE DE LIVRAREA COLETULUI?

Cu câteva ore înainte de livrare veți primi pe telefon un SMS în care vi se precizează intervalul orar în care vi se face livrarea. Puteți suna înapoi la numărul de telefon de la care primiți SMS pentru a cere detalii suplimentare, eventual pentru a modifica ora sau locația de livrare.

SE POATE DESCHIDE COLETUL ÎN MOMENTUL LIVRARII?

Acestă posibilitate nu este disponibilă.  Pentru a nu exclude complet apariția unor erori de livrare (posibile în rare cazuri), Herashop își asumă integral responsabilitatea corectării erorilor pe cheltuiala sa, fără nici un cost pentru dumneavoastra, la semnalarea acestora în momentul deschiderii coletului!

CUM SE RETURNEAZA UN PRODUS SAU ÎNTREAGA COMANDA?

Dacă produsele nu sunt conform așteptărilor dumneavoastră, Herashop pune la dispoziția clienților persoane fizice garanția de satisfacție de 30 zile în care puteți returna coletul cu produsele nedorite, fără să vă cerem nici o explicație, cu condiția ca aceste produse să fie ambalate în ambalajele originale, iar produsele sigilate trebuie să aibe sigiliile intacte (cu exceptia gelurilor pentru unghii de orice fel, care se pot returna desigilate). Din motive de igienă nu vom accepta returul produselor cosmetice pentru ochi,  față, buze și corp, desigilate sau cu urme de folosire. Modalitatea de expediere va fi aceeași ca la livrarea inițială (produsele primite prin curier rapid vor fi returnate prin curier rapid, cele primite cu poșta vor fi returnate prin intermediul poștei). După confirmarea primirii coletelor retur la sediul nostru vom returna contravaloarea produselor prin plăți cu mandat, plăți în cont sau vouchere valorice (la opțiunea clientului).

CUM PROCEDEZ CU UN PRODUS DEFECTAT ÎN PERIOADA DE GARANTIE?

Costurile de transport pentru retur fi suportate de către client, iar cele de re-expediere ale produselor reparate vor fi suportate de către Herashop. Produsele care nu se pot repara vor fi înlocuite cu produse noi în interiorul termenului de garanţie care va fi prelungit cu durata neutilizării produselor constatate defecte. În caz că produsul care nu se poate repara lipseşte din stoc se va restitui către client contravaloarea acestuia, sau, în baza unei înţelegeri prealabile, va fi înlocuit cu un produs asemănător, urmând ca eventualele diferenţe de preț să fie reglate prin plăţi între client şi Herashop.

CARE ESTE TERMENUL DE VALABILITATE AL PRODUSELOR COSMETICE?

Regulamentul CE nr. 1129/2009 nu mai stabilește obligativitatea producătorilor de produse cosmetice de a menționa data expirării pe etichetă sau ambalaj, în schimb definește „perioada de valabilitate după deschidere” – PAO (Period After Opening) și obligativitatea marcării corespunzătoare a acesteia. Această perioadă este perioada în care produsul cosmetic poate fi utilizat după deschiderea recipientului și este determinată printr-un număr de luni marcat pe etichetă. Deasemenea, producătorii mai au obligativitatea de a înscrie pe etichetă sau direct pe recipient un număr de lot de fabricație. Uzual perioada PAO este de 12-36 luni, marcată pe etichetă ca atare: 12M – 12luni, 24M  -24 de luni, 36M – 36 luni. Dacă nu sunteți un utilizator profesional de produse cosmetcie vă recomandăm să achiziționați produse în recipiente și ambalaje mici, al căror conținut poate fi consumat în intervalul de valabilitate.